CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 February 2012

pengalaman :berpantang

berpantang kali nie..aku experience pakai bengkung jenis nie..kain sepanjang 15 meter..dililit keliling dr peha sampai atas perut..sgt kejap n ketat..thn nafas perut smpi aku kate akan slim perut aku cmnie...psiko..psiko...but sgt la best bengkung cmnie...



set jamu plk aku pakai yg ini...hanya rm below 100 shj...sgt berkesan pd diri aku...dulu jamu mancur nie pakai mnum..skrg upgred suda...smua dlm kapsull..xde lg nak uwek2 mnum jamu pahit..hehehe..


berstoking...hhehe ganu suda...mmg penting utk aku sbb aku mudah sejuk..bile urat da sejuk..smua bdn jd lemah cm nak mati pn ade aku rasa...

org mude skrg aku tgk tak byk pantang larang cm org dulu...tp bak mak aku ckp sendiri mau ingat..bdn nak pakai lame..klo tak pantang skrg...sok tua merana..mcm2 penyakit timbul akibat degil waktu muda nie...heehehehee..aku le tuh....daaaaaaaaaaaaa

2 comments:

yangyuyu said...

alamak terasa siot hehe

Unknown said...

heee..saya masih amalkan berpantang ikut owg tua..untuk kita jgk..yang sakit kita ..yang cantik kita jgk huuu..:)