CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 May 2011

konsert mentor 5 separuh akhir pertama

aku pengikut mentor yek (nak tekan kan disini..gile la lu)..mmg tak miss..ahad baru nie baru jek separuh akhir pertama..menampilkan 4 protege yg da pn berjaya..dan protege yg aku nak mmg btol tepat masuk separuh akhir..

persaingan sengit antara shiha ngn salma..tp pd aku salma adalah terbaik..dan aku target mmg die yg menang..ms salma perform pd konsert separuh akhir pertama baru nie..suara mmg best..lps tuh pelakon hero ady putra jd hero dlm performance die..mmg touching la pd aku...

shiha pn best jgk..performance die pn touching jgk..lg-lg ms duet ngn kak pah..mmg evergreen sungguh... suara tuh bole la...

ratnah ngn iqa biase-biase je...mereka byk perform base on drama style..dr segi suara tak bole nak jalan sgt..tp bole la...

tggu nnt mggu dpn separuh akhir ke-2..aku target mmg shiha ngn salma akan ke final...daaaaaaaaa

6 comments:

yangyuyu said...

final masuk 3 org kan..ratna la yg bakal tersingkir aku rasa hehe

suara salma tu aku rasa over sgt sampai tak tercontrol...kalau dia control skit bleh meletup

aini aziz said...

umi..setau aku final 2 org jek..3 org ek..hahaha..salah dgr kot..weh suara salma mmg over bole pecah kaca..mmg terlalu tinggi..tp pd aku sedap la..

silverlady said...

aku pun rase ratnah out minggu depan...salma mmg awal2 lg dah tau bleh menang...sbb tu kalo korg pasan erra cam poyo je kan

azhariahzuber said...

aku cam tak paham woiii...apahal korang adA Masa tgk tv

silverlady said...

azza...kitorang tgk tv sambil layan anak2...sama kes mcm kitorang heran camne ko ade byk mase update blog...huhu

aini aziz said...

hahaha...aku baru nak komen yg sama cm N komen..tuhla..xkan ko xde masa nak tgk tv memalam za..mlm kan kite rest kat umah...