CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 July 2011

3 series...

6 JULY 2011...umur aku da pun masuk tepat 3 series pd kol 12 am mlm td...

uittttttt...arini bufday aku la geng...sudah 3 series suda..alhamdullillah..sudah selama 30 tahun aku hidup..mcm² pengalaman da aku lalui..smua mengajar ape itu erti hidup..yang penting kekukuhan iman kite kepada Allah sentiasa di hati..tidak berganjak sedikit pun..alhmadulillah...



pepagi..aku da reply semua wish kat FB..sgt la byk sbb auto publish di FB yg bole buat smua kwn Fb ingat akan birthday aku...membantu jgk ek..anyway..aku sgt la terharu dgn smua wish kengkawan...u are the best among the best...sgt la terharu wei...

ape yg paling istimewa..wish pertama adalah dr org yang paling rapat dlm hidup aku..laki aku yg tersayang...wish pn jadila bang..terima kasih tak terhingga jgk utk gigitan cinta itu...muahahahaha...kuwang..kuwang..kuwang....spesel tuh...ngeeeeeee...:P..dan aku tahu pasti ade hadiah yg bakal diberi tp kene tungguuuuuuuuuuuu...


lg..hadiah dr hotlink...6.7.2011 arini dan setiap kali birthday aku..aku bole col no maxis free..so arini aku bantai telepon org yg berno maxis..muahaha..sgt seronok menggunakan hp sbb klo bukan hari bufday..col adelah caj seperti biase..penggune yg berkire cm aku akan menggunekan kesempatan yg ade utk berjoli...hahaha..tq hotlink...

harapan aku bile da masuk 3 series stage nie..semoga kehidupan aku sefamily diberkati Allah even dlm sederhana sahaja..dan semoga keberkatan itu membawa kepada murahnye rezeki kami anak beranak....oh yek dlm stage 3 series nie jgk..aku akan melahirkan anak aku yg ke-3...so 3 is the number for this year 2011...alhamdulillah...

so Noraini Binti Ab Aziz..semoga succes di 3 series stage ini...

4 comments:

Mummy AwwalHariz said...

happy birthday fren.. may God bless you.. mmg plan nak wish ko kat fb tapi hari ni aku masih belum login fb... all the best..

yangyuyu said...

nomy..aku belum 3 ...wahaha...

silverlady said...

aku pun belum...hahaha...rase cam tua je kan dah jejak 30 nih...

suke entri ni...ingatkan ape yg 3 series...hehe

ayukhairy said...

wehhhh..happy belated besday..sori, aku tak online smlm..