CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 February 2010

Happy Chinese New Year

hari ini hari terakhir aku bekerja..dan aku rs ramai jugak yang da bercuti awal terutamanya kawan² yang berbangsa cina..jadinya kita akan bercuti sehingga selasa bersamaan 16hb Feb 2010 ( semua da ambik tau da sbb klo hal² cuti sure masuk kepala dulu kan)..so esok sabtu ptg..mereka sudah makan busat..kekekeke..

aku plk cuti lame nie cmne..ok..tggu...

..cute..ape² pn baby mmg secantik anugerah tuhan walau ape bangsa sekali pn..mereka masih suci bersih tanpa ade tercela secebis zarah pn..kita sebagai ibu bapa yg akan mengatur corak perjalanan mereka..

bonda muda> hati² di jalan raya dan di mana sahaja kawan² berada..di harapkan bercuti dengan gembira..

2 comments:

silverlady said...

slamat bercuti nomy...aku pun kalo bab2 cuti ni mmg excited...mmg bes la cuti raya cina kali ni sbb lame kan

baby sape tu? comel ;)

aini aziz said...

itu baby cina la..nth aku rembat dr en google..