CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 January 2011

AJL 25...2010

hahahaah..aku pn nak sebuk psl AJL..kemenangan ana nurhidayah mohd rafali menerusi lagu tlg ingat kan aku adalah diluar jangkaan aku..mmg btol aku tak sangka..vokal terbaik pn aku tak sangka..hafiz dgn lagu nth aku pn xingat..

tp ape yg aku nak komen dr pandangan aku ialah barisan juri yg mengadili lagu AJL25..ketua juri adalah M nasir..ape yg aku dpt simpulkan adalah M Nasir adalah seorg yg suke lagu² sebegitu..utk pengetahuan..lagu tlg ingat kan aku adalah adaptasi dr puisi yg ditulis sndr oleh ana rafali dan dijadikan lagu..pengisian lagu pn adalah berunsur nasihat...klo korang perasan..lagu m nasirpn byk yg berunsur puisi dan nasihat..yg pd pendengaran org² cm kite dan aku yg xtau ape itu seni puisi sajak dan seumpama nya..tp bg org mcm m nasir..habsah hasan..yg mmg org puisi nie..mmg akan pilih lagu ana rafali..amy search adalah org minoriti sbb klo die nak pilih band pn..die sure kalah dlm majoriti..sbb da kebanyakan juri adalah org puisi..

klo juri kate ade bonus + peluang cerah utk menang..lagu yuna yg dicipta sndr dan nynyikan sndr pn xmenang jgk sbb mungkin pengisian lagu adalah bukan unsur puisi dan nasihat....

  • persembahan terbaik..aku akui mmg ptut FT menang dan btol jangkaan smua org..basah kuyup xptut xmenang..
  • aku enjoy tgk band indie perform...A.P.I, bunkface, meet uncle husen,hujan,..mmg asli dr jiwa diorg sbg band indie..pd pandangan peribadi aku..aku akan bg menang pd band indie nie..mmg soul..
  • persembahan pembukaan dan penutup..emm.tiada cacat cela dan agk kreatif sbb ade msg disitu yg nak disampaikan

kali nie..aku tgk tv ngn amy..(suami aku)..pecah rekod sbb amy bukan org yg suke lyn tv selain bola..tahniah utk aku sbb berjaya mempengaruhi...

10 comments:

silvertech said...

tah hape2 punye result kan nomy...hampeh...buat org mengata je...baik bg je drama king menang kan senang...

yangyuyu said...

laki aku pun layan tapi sambil2 buat keja lain la..hehehe

aini aziz said...

itulah N..cm tak masuk akal pn ade result mlm td..tuh sbb aku kate faktor juri..

umi:hahaha..org laki nie ade yg xminat jgk kan cm ape yg kite minat..

ayu said...

haha..laki aku la tak minat tgk AJL smlm..sanggup pi terjah kedai mamak pi tengok bola..ahakkkk.. btw, aku pun layan lagu2 dari band indie, lagi2 dari meet uncle hussien n dari API..meletup wehhh

silvertech said...

mmg xmasuk akal lagu cam ana tu bleh menang...juara AJL plg lawak....aku pun xsalahkan ana tp salah juri yg xpandai pilih huhu....

laki aku pun cam laki ayu...aku ngan mak aku layan AJL..laki aku plak pakat ngan member2 gi lepak mamak tgk game MU...adoiii

aini aziz said...

ayu:itulah aku kate pecah rekod sbb laki aku tgk ajl mlm td dr tgk bola..

N..keputusan da muktamad pun..aku nak tggu sbtu nie punye post mortem muzik²..apelah komen nye nnt..

Mummy AwwalHariz said...
This comment has been removed by the author.
Mummy AwwalHariz said...

meet uncle husen... hehe.. mesti ko igt spelling nama ayah aku kan.. hehe... apa pun dah lama aku tak layan muzik2 dan AJL...

Mimi said...

Yeay kpd en emy!!

aini aziz said...

mummy awal:a'ah la..spelling nama ayah ko..hikhikhik..

mimi:percaya lah beb...