CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 April 2011

mentor 5

aku mmg pengikut program realiti mentor..sblm nie aku ade buat entry psl mentor 5 sblm bermula..so lps da mula aku mmg tak miss tgk konsert mingguan setiap ahad jam 9 mlm...mggu nie 1 May 2011 adalah penentu siapa yg akan ke peringkat seterusnya bg kumpulan A..

ayish..protege Noh hujan..budak nie aku rs xberape nak best...


ratnah..protege Afdlin Shauki...ratnah sbnrnye best jgk pd aku...tp maybe nasib tak byk menyebelahi die..tp ms konsert mggu ke-3..die dpt juara mingguan..so die mmg bole..aku suke die..

shiha..protege kak pah kite..suara mendayu ala² ct nurhaliza gitu..die mmg bagus tp xde kelainan...aku peminat siti tp xbole ade org lain yg bole sama ngn siti...tp die selalu jd juara mingguan..


minggu penentu kumpulan A nie aku nak ratnah ngn shiha melayakkan diri...baru ade fight...baru bole tgk sape yg the best utk ke final....daaaaaaaaaaa

4 comments:

Mummy AwwalHariz said...

shiha ni dah biasa nyanyi... pernah masuk AF kalau tak silap.. lepas tu masuk jgn lupa lirik... aku tak minat...

ayu said...

patut la confident je bila shiha ni nyanyi...

silverlady said...

shiha ni sore ala2 rossa kan...penah masuk prelude af3...aku penah jumpe shiha live...kecik je orgnye...tp dlm mentor aku rase yg best salma ngan iqa...ko tgk x yg iqa nyanyi sbelah sudirman tu? huhu...gile seram

ayish ngan aiman mmg hancuss...ratnah plak ok gak tp xde aura

aini aziz said...

niza...owh yeke..aku xtau pn..

ayu..die mmg confident gitu sbb kak pah mentor die kan..

N..rossa tuhla yg aku nak ckp semalam..tp aku blurr tak ingat nama rossa..eh aku nak update psl kumpulan B nnt la..tuh sbb tak ckp psl salma ngn iqa..tp salma mmg yg terbaik dlm mentor 5 nie..