CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 November 2010

sape....nie.......

korang...hehehe..bebudak teknik..kenal tak minah kat bwh nie.........hehehehe..




aku tak sangka plk ko bercinta ngn adnin nie..hahaha..baru tau bile ko bgtau aku baru² nie..anyway..congrats to adila alias....da nikah da minah nie..tp xhabaq aku pong...but die ade invite in fb..just aku jek tak perasan..arini check email baru la tau die pn ade email aku..huhuhu..sorry dila..aku xde rezeki nak g kenduri ko..tp reception sure aku akan pegi punye...insyaAllah...die akan jemput kite reramai ms majlis reception die next year..pengantin 4 ler ko nnt ek..pape pn congrats tuh cha'a aka adila alias...sorry la dila aku kecoh psl majlis ko nie..hahahaah....

5 comments:

Cikgu ILi said...

Huiyo....cunnyaaaaa...
Aku mmg tak cam tadi...

sayangsayangibu said...

berseri...
comell...
semoga sampai ke akhir hayat

ayu said...

cantiknya dilaaaaaaa

yangyuyu said...

lambatnya lagi reception dia?

Yen said...

salam, aini aku pg nikah diorg ni sbb adnin jemput hehe...pandai ek dilla sorok dari korang ..