CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 November 2010

mandom

seminggu aku tak update cite..pn sbb xde cite nak share..sepanjang minggu lps..aku tak sihat langsung..kene serangan demam yang buat aku tak bole bangun lgsg..aku klo demam mmg satu hapa keje pn xbole buat..duk la terbontang atas katil tido sepanjang hari..dr hari rabu smpi ke harini aku masih blom btol² pulih..masih mahu baring-baringan..skrg nie 2 2 puteri aku pn demam panas jgk..so kami ber-3 berbaring-baringan xde mood nak buat ape pn..even mkn pn xmau jgk..yg pelik..takde rs lapar plk...smua deria da tak fungsi dengan normal time demam² nie..

any suggestion mkn ape yg sdp time cenggini...helpppppppppppp...

6 comments:

ayukhairy said...

siannya ko normy..
mcm tu teruk ye bila demam..
aku kalau demam suka makan sup..
lagi2 sup ANI UTARA..hehe..
demand je aku ni..^_^

take care tau..

aku dah buat dah entri ttg weaning tu..hasil perbincangan sgm lepas..

Mimi said...

sakit = menghapuskan dosa-dosa kecil :)
sabar ye ain. kalau saya demam, saya suka makan bubur yang mami masak.. bubur tu letak sket sambal ikan bilis @ ikan keli cili padi, wah, wah, terangkat.
kalau terlebih pedas, sure muntah, haha... tapi puas hati sebab dapat makan..

take care ain. hugs n kisses to adhas

yangyuyu said...

semalam aku buat soto..sedap:)..kalau aku demam, aku suruh laki aku masak..:)

aini aziz said...

hehehe..korang..tq so much..mmg sedap klo bab sup nie..klo ckp bab mkn..mmg sup, bubur..adalah antara mknn utk org sakit..tq korang..

Mummy AwwalHariz said...

jd sudah baik ke belum?? get well soon...

Mummy AwwalHariz said...
This comment has been removed by the author.