CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 October 2010

aku ketawa terbahak-bahak

HAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAH
aku ketawa terbahak² sbb...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


hilang dari pandangan rupenye duduk dlm raga kain nie..ish..ish..ish...aku tnye sape punye idea..kkk senyum jek..hahaha..

 muat plk budak 2 org nie duk dlm tuh...

bulan depan..bulan 11..kkk syafiah akan turn to 3..akan 3 thn jgk kkk mendengar ibu membebelkan kkk dan adik..smua leteran ibu itu adalah utk bg yg terbaik utk kkk pd masa akan dtg..klo ibu mrh² itu tnda nya ibu SGT sayangkan kkk dan adik..dan akan 3 thn nie jgk kkk pn selambe da tau ibu suka mrh²..ibu rs kkk sudah phm kenape ibu mrh²..dan akan 3 thn kkk dan adik tahu ibu adalah sebenarnye ibu yg SGT GARANG...

4 comments:

silvertech said...

kiutnya weh dorang duk dalam tuh...haha...kejap je anak ko dah beso...

aku pun suke marah anak...tp marah2 kita adelah sbb kita sygkan anak kita...marah2 syg org ckp

cts said...

kiut

ayu said...

teringin nak tengok ko garang..ahaksss

bonda adhas mls nak login said...

N..a'ah N..pejam celik pejam celik da pn beso anak aku dua org tuh..selama aku membesarkan diorg..mmg mcm² cara mrh aku kuarkan hehehe..

cts..tq..

ayu..ko nk tgk aku marah ek..meh sini duk ngn aku...hahahah..