CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 August 2010

ibu susuan..kasih sesama manusia part 2

ini adalah rentetan dr entry semalam...

salam semua....

sebelum tu saya nak perbetulkan satu perkara...bayi tersebut adalah bayi lelaki bukan bayi perempuan....Petang semalam sy ada call bapa bayi tu....saya menyatakan hasrat saya utk menjadi ibu susuan pada anaknye...ternyata dia terharu sgt sbb saya ambil berat tentang keluarganya...dia mengucapkan terima kasih sambil menangis....bapa bayi tersebut sedang binggung sekarang...macamana nak menguruskan kehidupanya sekarang...dan dia telah membuat keputusan utk berpindah dari tempat tinggalnya sekarang...dan dia juga akan menyerahkan bayi tersebut pada abgnya di N9...abgnya tu dah 3 taun kawin belum dikurniakan anak...sebenarnya saya sedih sgt dengan keputusan nya itu...ini bermakna hubungan adik-beradik akan terpisah....

Tapi... jika bapa bayi itu ubah fikiran...saya akan persiapkan diri fizikal dan mental untuk membantu mereka....InsaAllah....



nnt aku update lg klo ade lg perubahan yg berlaku..sgt bangga dgn ibu ini...daaaaaaaaa

No comments: