CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 December 2010

antara byk² artis wanita.....


emmmmmm..aku nak tulis buat psl bende nie jgk..psl seorg artis yg aku amat la minat..aku rs aku nak minat artis adalah payah tp klo minat lagu byk..suke lagu tak semestinya suke artiskan..ada aku suke lagu tp aku tak minat artis tuh..lg2 klo artis pompuan..nak tau aku suke sape...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


kenal ke..sure kenal punye..sgtlah popular diekan..iyek..utk pengetahuan korang aku sgt amat minat dgn  die nie..bakat, penampilan, suara die..ketika entry ini ditulis aku sdg mendengar lagu wajah kekasih yg telah diulang byk kali..percayalah beb... :)

aku minat siti nurhaliza taruddin sejak die nyanyi lagu kau mawarku ngn 2 by 2..actually sblm tuh die adalah juara bintang RTM tahun 1995 pd usia 16 tahun..masih lg belajar tingkatan 4..aku ms tuh dlm klo tak silap aku masih sekolah rendah lg..gigih beli kaset 2 by 2 kat psr malam ms tuh..sbb nak sgt dgr lagu kau mawarku..ms tuh masih lg kaset yg rege klo tak silap aku rm15.90..masih ade lg kat umah aku dimuar..die sgtlah cntik pd ms tuh dan smpi skrg pn die masih lg cntik..

lps tuh die buat album pertama ada lagu jerat percintaan..menang plk juara lagu tahun 1997..ms juara lagu tuh struggle ngn SPM..menang juara lagu tp dpt gred 2 dlm SPM...lps tuh beturutla die menang itu ini smpi aku tak terkira da sbb mls nak kire..hahahah..sape nak sangka xpndi sgt dlm pelajaran..skrg die da berjaya dlm hidup sebab dr bakat suara yg sgtlah aku suke tuh...recording album ade 16..tmbh smua album smua² adela 100 lbh album..sgt la byk..

pd mula kemunculan siti nie adalah kampung gitu..sgtlah merendah diri..penuh dgn tatasusila gadis melayu..klo ms tuh da ade ade pertandingan gadis melayu..sure die menang jgk kot..aku perasan die nie klo masuk pape pertandingan sure menang..nak nak dlm pertandingan menyanyi..smpi rmi org meluat..

skrg da 15 tahun dlm industri nyanyian..mmg nyanyiaan adalah sebati dgn diri die..klo die nak berlakon pn aku rs xpyhlah..huhuhu..tak menjadi sgt la klo die berlakon..biarlah die ngn dunia nyanyian die shj..da buat konsert kat albert hall london..nak buat konsert byk mane pn buatla..aku sokong klo dlm hal nyanyian..penah sekali dulu aku pegi konsert die kat kuala selangor klo tak silap aku..ms tuh dlm thn 2002 ke 2003 cmtuh..ngn husband la tp ms tuh boypren kan..

skrg da jd usahawan kosmetik simplysiti..da ade title dato'..mmg aku rs berbaloi la dr kekampungan dulu smpi la da pndi bwk diri..up to date...

ade jgk yg aku tak berkenan ngn die nie jgk...bukan tak suke..tak berkenan jek..tang style tudung die tuh..lg ngn pasangan hidup die...emmm..aku tak suka la secara jujurnye..tp da die suke cmtuh..suke hati org punye bdn la kan.. yg penting aku mmg minat die nie sbb bakat suara yg ade pd die..klo bab personal nie aku xmau amik tau sgt..gosip ke ape ke..pndi² la die settle...ok kak siti...

pape pn buruknye die..tp bab bakat nyayian tuh mmg aku kagum..aku sure tak akan miss dgr lagu die byk kali..tp bab nak beli album pn aku pilih jgk nak beli..so motip bukan la fanatik sgt ngn siti tp fanatik antara artis wanita yg lain..

bonda adhas-->sesape yg tak suke siti nurhaliza kene suke jgk entry aku nie..nnt click like jgk ek..mmmuahahahaha...

5 comments:

silverlady said...

lagu2 ct mmg sedap tu xdpt dinafikan...tp aku anti ct...hehe...xsuke sbb ct cam slalu ckp xserupa bikin...

1) konon takmo laki org last2 terkawen dgn bekas laki org...huhu

2) beria nak pakai tudung balik mekah tp tgklah camne stail tudung ct skang nih..adoi

dah ko minat...aku nak ckp ape kan...hahaha...minat org kan lenlain ;p

aini aziz said...

N..mmuahahaha...aku mmg minat siti...serius...2 statement ko ttg ct tuh mmg aku pn sama tak berkenan..tp aku still suka jgk..

zafi said...

nasib ko cakap suke ct nurhaliza!! :P

azhariahzuber said...

aku pun tak suka mcm N..aku rasa sore dia sedap, lagu dia sedap, tapi abang dia tu yg pandai jaga n naikkan nama dia sebenarnya...

siti ni ada banyak luck n aura dlm diri dia..tapi aku tak suka gak..hehe

aku la..bonda adhas said...

nasib aku ade zarul..aku tau zarul pn minat siti..penyokong mst kene ade..hahahah