CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 December 2010

jam



smua org pki jam sbb nak tgk masa..aku pn suke pki jam..tp semenjak 3 tahun dulu..aku da tak pakai jam sbb jam atas tuh abis batery..arini utk 1st day slps 3 thn aku baru pakai balik..jam kat atas tuh aku beli tahun 2001 da da 10 thn jam tuh ade dlm simpanan aku..rege jam adalah rm 10 shj..aku suke jam tuh sbb die jenis renggang getah..aku pn kurang suke dgn jenis klip tuh..skrg aku carik jgk jenis strech nie tp jarang jumpe..korang klo idea kdi mane bole bgtau aku..hahahaah..

oh yek..yg aku nak habaq nie yelah aku jenis suke pakai+beli jam yg tepi jalan  tuh..nth nape..klo tgk kdi jam ke ape..sure mata aku melilau carik jam yg aku suke..aku minat..koleksi jam murah yg aku ade pn agk byk jgk semenjak aku anak dara..tp nth kemana hilang..nak kene carik balik² gobok..mcm jam pepsi..kfc..vincci..mcm² la yg aku masih ingat rupa bentuk dlm kepala hotak nie..dulu mane ade camera nak amik bagai..

semalam jalan² berkenan plk ngn jam nie..eh xde plk gmbo nye..nnt upload kendian..

jam nie plk husband aku bg kitaorg berboypren gilpren..da 7 tahun usia jam nie..aku xtau rege jam nie sbb da nama pn hadiah kan..tp kurang suke sbb bentuk bulat dan jenis klip..sure laki aku kate "eleh"..

kriteria jam yg aku suke adalah :-
  1. berbentuk empat segi tepat..bukan sesekali empat segi sama ok..
  2. jenis renggang getah..klip bole la jgk tp kureng
  3. jenis warna putih dan bukan kuning..tp klo 100% emas..mmg aku nak
maybe slps hari nie..aku akan kumpul lg koleksi jam klo jumpe mane yg berkenan...ssape kate pki jam murah xtahan lame..tgk aku da berjaya buktikan yg jam murah bole thn lame dan sape kate pki jam murah xde org tegur..ish pg nie staff opis tegur cntik jam baru..see..jam murah nmpk baru dan cntik jgk..tp aku kate jam nie xde brand..murah² klo kene pd gaya dan cntiknye tgn aku..psti perfect...kwang..kwang..kwang...daaaaaaaaaa


bonda adhas-->aku rs klo aku mampu..entry aku psl koleksi jam mahal la kot..mmuahahaahah...jgn lupe klik like yek..

4 comments:

ayukhairy said...

dah dekat sebulan lebih gak la tak pakai jam gara2 tercicir..entah la tercicir kat mana...dok tunggu laki aku beli..tapi tak beli2 gak ni..huhu...T__T

ingat nak sambar juga tapi maybe awal tahun depan la kut..

Mummy AwwalHariz said...

takleh hidup tanpa jam... tp seigt aku jam aku ada 2 je... satu yg kat matrix tu kalau ko igt... lagi satu yg aku pakai skrg.. aku rasa ko suka jam aku sbb empat segi tepat dan silver colour... hehe... company baru bg semua staff jam sbb celebrate 25 yrs.. adik ko dpt tak? tapi bulat la...

aini aziz said...

ayu..klo en somi nak beli..sila demand..muahahahah..

mummyawwalhariz..yek jam ko tuh aku akui aku suke..tp kan ade tuan nye...adik aku dpt..die kate nak bg abah aku sbb die kate cm org tua plk..hahahah

yangyuyu said...

aku bg idea kat ko pakai jam jenis bangle mcm aku pakai, pun takde klip...