CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 December 2010

mentor 5




aku layan prog mentor sejak musim lepas..nnt akan ade musim 5 plk..tp skrg dalam proses ujibakat di negeri² terpilih..


sape mentor kali nie..meh layan...

mentor nie mmg tak masuk akal sket...sama la jgk dgn kepala gile² die nie...Noh Hujan...baru dlm dunia seni..tp nak cabaran katenye..aku xsbr nak tgk sape mentee die sbb die hny mahu laki shj..(ape kes xmau pompuan..cik misz nina kite cemburu ke..kwang..kwang..kwang..)..tak sbr jgk nak tahu maybe die ade cipta lagu utk mentee die..aku suke lagu² hujan nie..mmg indie lor.....

erra fazira..klo bab lakonan mmg superb..tp bab nyanyian bole thn jgk la..pn nak sgt tau sape mentee die nnt..

afdlin shauki..emm lakonan jgk tp nyanyian  xtau cmne..kite tgk nnt..

rahim maarof...org lame dlm bidang muzik..otai jgk nie..

dato' sharifah aini..nie pn otai nyanyian...

edry kru..emm otai jgk sbb da byk pengalaman dlm bidang hiburan.

aku tak sbr nak tgk menter 5 nie sbb ade mentor BUKAN dr bidang nyanyian..cmne la agknye yek...daaaaaaaa





4 comments:

yangyuyu said...

erra fazira asik ikut program realiti je dah takde job agaknya

ha terkejut plak aku tgk senarai mentor kali ni,

dato sharifah aini?? what??

plg aku suka ialah edry:)

silverlady said...

aku plak suke rahim maarof...muahaha..aku kan rock...

edry pun ok...erra aku rase mmg betol ckp ummi..main rembat je asal ade job...

motip sharifah aini jd mentor?baru balik haji tu weh...kwn mak aku terjumpe kat mekah

Sidratul Muntaha said...

ekonomi meleset
mmg sume artis seluruh dunia main redah jer job
tak percaya?
tgk jerlah katalog avon
sume artis otai2 omputih jdi cover
huhu
fergie la...
Courtney cox laa
Reese whiterspoon laa..
adei..
artis malaysia pun sama.
tpi camner erra tu?
dia nyanyi pun so,so.

aini aziz said...

yangyuyu..mmg pun gitu..

N..aku tau ko kaki rock..

sidratul..sy xbole masuk blog awk..nape eh..