CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 December 2010

susu ibu

bile aku tnye..especially bg ibu muda yg baru mengandung anak pertama..nak susukan bby ngn susu ibu tak..mereka kate mestilah kak..bersemangat nie..alhamdulillah..suke aku mendgr nye..aku tnye lg..nnt bile da naik keje..meyusukan jgk tau..eh kak..da naik keje cmne ek..so aku tau mereka di antara blom ade ilmu ttg BF management..bole dik..nnt akk tunjuk cara+ajar cmne..eh kak..kene byrn pape tak nie..hahaha..aku sure smua org akan risau klo kene kuar duit..emmm..xde pape byrn..akk SUKA bercerita psl susu ibu..

iyek..klo kat mane² aku jumpe kwn² aku or kwn² husband yg isterinya tgh mengandung..pasti aku akn bercerita psl susu ibu..aku OBSES ok..aku xmau mereka terlambat seperti aku..mereka sudah untung sbb ade org yg obses mcm aku..syok sndr+FOC lg..tp niat aku hnya satu..kerana Allah..kerna disebalik susu ibu byk yg kita belajar ttg kehidupan dan siapa diri kita..aku tak mengharap ape² dan harapan aku hanya mereka berjaya menyusukan anak mereka hanya dgn susu ibu shj..dan aku dgn murah hati membimbing mereka dlm ape jua persoalan yg mereka confius...

dedication to N..ko da 32 minggu..aku hrp ko tak sabar nak menyusukan anak ko disamping xsabar nak tahu jantina anak...heheheh...ina baru 4 bulan kandungan..kita masih byk perlu bercerita..bykkan lg menggali ilmu..suzi yg sedang sarat tggu hari utk melahirkan anak pertama mereka..akk hrp awak dpt peluang menikmati 1 jam pertama penyusuan..fara (kwn aza)..tingkatkan MOTIVASI utk pertahankan usaha kita selama ini..fara (kwn k.nino)..hopefully your baby more calm rather than fussy and please to be patient to handle every cues about your baby..good luck everyone...

sesiapa yg berada di kawasan kapar,klang..sila bertemu saya di klinik kesihatan kapar di booth MBFPC utk mengetahui ape shj ttg BF..jumpe di sane......

Program: Hari Terbuka Klinik Kesihatan Kapar & Perasmian Ambulan Klinik
Tarikh    : 19 Disember 2010
Masa      : 8 pagi - 12 tengahari.
Alamat   : Klinik Kesihatan Kapar, Jalan Klinik, Batu 10,
                   42200 Kapar, Klang, Selangor. 


bonda adhas-->aku tak mahu famous..tp biar PSI itu yg famous..sedikit bilangan mentee aku..lg berkesan ape yg aku hrpkan..tak perlu bilangan yg ramai..kami PC sentiasa bersama utk pastikan mummy kat luar sane mendapat jwpn yg puas hati mereka...

4 comments:

yangyuyu said...

alamak ahad aku dah ade program, kalau tak leh join pegi tgkp gambar:)

alfa juliet said...

nomy sabtu nya program kenduri adik aku ok...hehe

tahniah untuk ko sbb memartabatkan susu ibu...dulu farah pun tanya gak, perlu bayar ke ko..aku kata dia buat dgn ikhlas nak tolong sume org..apa kes aku yg jawabkan..haha

aini aziz said...

umi-->actually mmg da terpk nak ajak ko tgkp gmbo ms event tuh..tp aku dok pk balik..takut ko ade proj lain plk..lg klo ko free pn..ko nak ke event cm gini yg tak famous nie..heheh..anyway next time aku akn pggl ko jgk

aza-->ko jwb jek..lg pn ko pn da pndi dlm ilmu susu ibu nie..sesama kite memartabatkan..

silverlady said...

hehe memang...aku teruja nak bf utk baby kali ni...sbb taim hazim dulu aku kurg ilmu...insyaAllah aku akan bf selame yg boleh...