CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 March 2010

obsession

nmpknye da lame sgt aku tak bukak cite..penuh jadual keje yang sgt bz..mmg tak sempat nak bukak..so arini aku nak tunjuk gmbo jela yek..






klo anne suke baca novel skrg nie..dok obses ngn edward cullen die..umi plk sibuk ngn masuk contest sane sini..aza plk kene duk diam kat umah..(tak bole ko aktif² ek..sgt merbahaya...ko kene jg betol prob ko tuh)..aku plk obses ngn bende nie..

nnt aku cite lg psl aktivit yg melibatkan ke obsesan aku nie..share ngn korang smua..daaaaaaaa...(ish..ish..ish..keje melambak atas meja nie..)





5 comments:

Cikgu ILi said...

Aktif betul korang dengan SI.dulu aku malu nak join ape2..jadi silent reader je.

silverlady said...

nomy...tahniah sbb berjaya buat entri walaupun ko bz...huhu...sgt tertunggu2 entri latest ko

alfa juliet said...

obses susu ibu....aku bangga dgn ko dari tak tau apa2 dah lebih pandai ngalah kitorang..teruskan, leh timba ilmu dgn ko nanti

Me_Lina said...

hi.. jom join giveaway saya... ada clearance sales and brg baru juga....

aini aziz said...

salam perkenalan me_lina..nnt saya ziarah..