CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 April 2010

Beutiful Blogger Award


nie entry da lame..so korang tak bc pn ok..hahaha..aku just nak menghargai mereka yg awardkan aku iaitu..spesel thanks to umi dan nadia for your support..pakkan la ABPBH09 baru jek berlalukan..ayat pn lebih kureng..hehehe

1) link kan pd kwn yg bg award kat kita tuh..sudah..
2) 7 tentang kite...emmmmmmm
  • seorg yg obses ttg ekslusif BF dan ape² yg berkaitan dgn BF
  • mempunyai 3 org kekasih..heheh..suami aku ngn anak aku daaaaa
  • seorg yg tgh job hunter for goment sector...yaAllah..aku sgt hendak ini..perkenan kan lah kemahuan yg ini..
  • kuat makan okeh..
  • suka tgk tv...
  • suke menjadi cantik..hehehe..any tips dari kwn² ttg kecabtikan pasti dicuba..bykkan tips ek..
  • da kuat mkn..kuat jgk tido lakan...
okeh cukup sudah 7 polkodot..klo nak tahu lebih lanjut..sila bertemu sy..hehehe..

3) awardkan kepada 15 blogger yg hullaaaa...tp aku rs aku nk awardkan kpd semua org yg ade blog mereka sndr dengan cerita mereka sndr yg tak pernah abis..mmg koraaaaaaaaaaaaaang cun...tip top la..wallah..hullahopppppppp...best sgt korang...

bonda adhas : ABPBH09..kali ini sgt puas hati dr thn lepas...hehehe..kuat botl penangan Nur Kasih kan...hero ngn heroin grab..tp part diorg terima award nie la aku tertido...xdpt tgk da...

3 comments:

silverlady said...

nomy...mmg susah nak dpt keje gomen...aku sendiri 4 kali try baru dpt..yg penting ko jgn putus asa okeh!

ade rezeki anak ko nanti mane tau kan ;)

aini aziz said...

itu la N..aku sbnrnye da lame nak masuk gomen tp blom ade rezeki lg...

yangyuyu said...

try la join GLC, ala2 gomen tapi gaji byk