CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 July 2010

Malaysian Breastfeeding Peer Councelor-anugerah kecil tp tanggungjawab besar

rasanya..baru ade ruang utk update blog nie..mmg geram sbb kerja² di opis buat aku tak dan nak update blog...



dari 2-4 julai 2010..aku telah join satu kursus yg berkaitan dengan keobsesan aku..ape yg aku obses..susu ibu la..jadinya hasil dari kursus tersebut..aku telah dianugerahkan title Peer Councelor..so layan gmba dulu yek sempana di sana..


MBFPC



orang kuat MBFPC, puan Kamariah (susuibu.com)..penganugerahan sijil kepada aku..

aku..peer councelor

puan ida murni..PCPA cun :)


kak rita yang stylo...


kak zatul..PCPA

dr asyikin and dr ning..PCPA yg commited





ini ialah hasil kerja group aku..poster kempen susu ibu



kesan² tidak mengosongkan payudara dengan sempurna yang saling berkait..nanti aku akan kupas tentang isu ini satu persatu..sgt menarik..

aku yang hujung nun berbaju hijau tudung hitam nun...inilah keadaan kami ms kursus..sgt santai sambil bermain dengan anak² dan adalah tanpa botol susu...

ini adalah model payudara yg dibuat oleh aku..

posisi menyusukan secara baring oleh puan kamariah susu ibu

jaringan tali² antara pc²..aku adalah dibelakang kerana anak aku sudah meragam

posisi utk org bersalin secara pembedahan


posisi utk ibu² punya anak kembar

salah satu pc dari pihak bapa..tabik spring utk saudara Ajwad..husband kepada najwa..lps nie..kaum bapa akan terbuka utk support kempen susu ibu ini...

semua piccas adalah ihsan dari pcpa dan pc yg terlibat..aku?xde kamera nak amik gmbo..huhuhu..dan time tuh jgk hp abis batery serta tak bwk charger..

so..secara rasminya..aku adalah Peer Councelor kepada ibu² di luar sana yang memerlukan maklumat ttg penyusuan susu ibu dan isu² berkaitan..

hubungi saya,Aini aka Normy untuk bimbing anda dalam dunia penyusuan susu ibu yang sangat precious untuk anak anda. Dengan rasa ikhlas dan berbesar hati, saya akan membantu anda sebaik mungkin sila email utk apa sahaja pertanyaan di royalkrim@yahoo.com ...kawan² yg ade contact @ no telefon aku ..sila beri kepada ibu² yang memerlukan atau di dalam dilema..

service chq=the sincerely FOC

Susu ibu adalah susu yang terbaik dan terindah
Bonda Adhas

Peer Councelor 2010

7 comments:

Snuze said...

Wah! Agak dasat yea?

Apakah bimbingan yang dpt Pn Aini berikan kepada ibu2 yang bermasalah untuk menyusukan anak? Terutamanya yg malas nak hisap. XD

Keep up the good work, babe!

- K Nino

pc yg obses said...

k.nino-->smua baby rajin tau..

awwalhariz said...

cayalah aini... terigt aku masa kau call waktu susu ko sket dulu... skrg dah berjaya dah.... all the best!

ayukhairy said...

Puan Aini (cewaaahh) ,

entry ini membuatkan aku mempunyai 2 perasaan...satu sudah semestinya BANGGA dgn usaha ko, yg ke2 aku SEDIH la beb..waaaaaaaaaaaaaaaa...

Cikgu ILi said...

Nomy,
Congratsss....aku rasa terharuuu sangat....
Aku dah ada sorang member yang baru bersalin..tolong dia ye Nomy..

aini aziz said...

niza-->actually..obses aku nie mula terbit dari ko sbnrnye dulu..tp ko tak pn cite detail kat aku ms tuh..aku cm terawang-awang hilang punca ms dlm pantang xtau nak buat ape..tuh yg aku google bile masuk kije tuh..hhahaha..

ayu-->ko sbnrnye boleh jugak nasihat mummy² yg lain jgk sbb ko da punya pengalaman sendiri dlh dunia bf nie..teruskan je bg info² dlm bf nie pd yg memerlukan..

ili-->boleh..mmg niat aku nak tlg kwn² kt luar sane..bg jek no aku ke..email ke..aku sedia membantu..ko pn da punya pengalaman dlm dunia bf nie..bole share ngn mummy kat luar sane..

airielhadif said...

bagus ler wei... aku ni low profile sket, tak se'obses' ko.. hehe... apa pun tahniah!!! nnt ader prob yg tak boleh diselesaikan aku tanya ko ye...