CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 June 2010

movie utk anak²

arini..aku nak cite psl filem kegemaran anak aku...oh yek..sblm nie..kanak² itu suke tgk ini..

skrg..die suke tgk ini...

bile da tgk cite nie...sure lame kat depan tv...lps tuh terlompat² sbb terlalu suke...lps tuh kene la ulang² smpi la nth bile diorg akan bosan tgk da...lps tuh secara otomatik nye..diorg akan tutup tv tuh sndr..tp serius..aku pn suke tgk jugak..xpela nak..asalkan korang suke...


mmg unik la tgk avatar...aku pn terpegun tgk avatar..rs cm best jek...hahahaha...mcm² bentuk makhluk ade...unik..menakutkan pn ade..(mode anak aku sambil amik bantal tutup muke)..nth hape² rupe pn ade...hahahah...

hari² tgk ini jugak.....


aku sgt sure..mane² anak pn klo hari² tgk bende nie..sure bole nyanyi mcm² lagu yang bagai-bagai tuh...jadi utk membuatkan mereka lalai sebentar..boleh la sajikan dgn movie² education berkualiti sbb budak² sgt mudah belajar..skrg nie kat pasaran..byk da dvd nasyid la..pelajaran ompotih la..yg bole mengajar anak² kite..skrg nie da mudah da..ade duit..smua bole beli..children education yang rege ribu riban pn da byk..ish..kreatif org berniaga kan buat mcm² utk meniaga...sape yg mampu tuh..bole lah dedahkan anak² dengan pelajaran yg ribu riban tuh yek..xnak membazir kene lah rajin melayan mengajar mereka dengan education yg sgt mahal tuh...daaaaaaaa

bonda adhas : selalu dedahkan anak² dengan bacaan al-quran...

3 comments:

silvertech said...

dvd2 aku bg tu ko dah khatam belom?haha...cite avatar laki aku bli pirate...

[-suziey-] said...

ank aku sgt la suka upin n ipin tp skang suka layan rempit v3..adeiiii..

ayu said...

anak aku hariz plak mmg suka sgt citer upin ipin...

la ni plak minat citer alvin chipmunks tu...pantang nampak cd tu je, mesti dia nak suruh kitaorg pasang...hehe..kdg2 je kitaorg pasang utk dia..

sbbnya skrg ni aku n en suamiku suka layan dvd Chuck...huhu... giler beb tgk aksi lawak2 dia ni...