CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 June 2010

tag terharu

hutang tag mesti di bayar..ayu..ko sukak tag aku yek..itu maknanya ko mmg snts igt kat aku..
aku menjawab tag ini

1. Apa yang anda buat bila dapat tahu member anda tikam anda dari belakang?
geram......grrrrrr + marah..smpi hati buat kwn die cmnie...huhuhuhu..

2. 6 orang di hati anda...
1. anak aku Syafiah
2. anak aku Raudhah
3. abah aku
4. mak aku
5.kaklong aku
6.ketua keluarga....

3. Anda rasa anda comel?
ada sket comel la......kuikuikuikui..

4. Single or taken?
sudah di ambil org dah...

5. Blog yang anda suka
blog yang bole buat aku bersemangat dlm ape topik yg dibincangkan..blog yang
bermakna

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Confirm kene kemas sbb aku mmg tak suke tmpt bersepah²...

7. Lagu terakhir yang anda dengar
lagu ompotih kat flyfm..

8. Last text message
msg ude aku..

9. Last phone call
dr membe baik aku..umi kalsom..lame die menyepi..tup..tup..tup..kol dr
die..mmg sgt terharu

10. Hari terakhir anda menangis
baru td pg sbb sedih tgk anak aku nangis...huhuhuhu...

11. 5 favourite colour
hitam,ungu,maron,oren,blue black

12. Orang terakhir YM
ngn mimi..teman aku...

13. Game paling anda suka
dulu aku suke main super mario brothers..skrg klo ade game tuh aku ttp nak
main kg sbb aku blom smpi final stage..smpi skrg aku masih nak tahu ape
kesudahan game tuh...

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
terharu ayu tnye mane aku menghilang...aku adela yu..ttp mengingati korang
smue..kwn² mmg snts di hati aku setiap masa...

15. Anda rasa tag ini best?
terharu...

16. Tag lagi 10 orang....
xpyh la kot..sbb korang kan byk entry lain yg kene buat..hahahaha

daaaaaaaaaaaaaaa....

3 comments:

silverlady said...

la ko nih...tag jelah weh...aku nak buat pasal tgh xde idea nak update entri...haha...boleh kan?

ko x jwb lg tag aku...tag pasal ibu anak tu...nanti jwb eh

ayukhairy said...

aku mesti la ingat ko...hehe..ngan sapa lagi nak beroger2 ke SGM klu bukan ngan ko kan..hehee...
btw, aku ada satu kemusykilan seketika..apsal ketua keluarga berada di no.6 di hati anda???jeng...jeng..jeng...

aini aziz said...

ayu : soklan itu tidak boleh di jawab..hahaha..biar ku simpan dlm hati besi ku ini..kuikuikukui..tetapi yg pasti..sure ade kene mengene hati dan perasaan..huhuhuhu..